esmaspäev, 25. jaanuar 2010

Preia/Varsu


Kirjutan siis nats oma loomadest kah ... vaatasin et suutsin nii kesiselt kirjutada neist.Nagu ikka Varsita hetkel väga jõudsalt kosub.Kõht aina kerkib... ta näeb hetkel nii näss välja et julm.Arvan et ta on sama kibestunud kui mina oma välimuse pärast hetkel ... (näost kaame kaal aina kasvab kasvab) Varsital pole õnneks probleemi sellega et talle ei lähe miskit selga mul aga seevastu nr 1 probleem ... käin ringi nagu täis topitud part.Kui tallis teda mudimas/kammimas käin siis olen tähelepannud et oleme üpris sarnase iseloomuga(korralikult pahurad)Täitsa huvitav oleks teada keda tema ootab.Jaanusega siin arutasime et aprillis tuleb kolida selleks perioodiks torri kui Varsita poolduma hakkab.Mul on tõsine hirm tema pärast loodan südamest et poegimiselt miskit nihu ei lähe ja varss oleks tugev kui purikas(thuthuithuii) ma ei taha ära sõnada. Jaanus loomulikult kostis et mina ei liigu sel perioodil kodust kuhugile kuna mul ka ju mai algus tähtaeg (varsul aprilli lõpp) et mul ei ole vaja üleliigset erutust vms :D et äkki tulevad mul veed ja mis siis saab.Vahepeal vaatan siin suurest igavusest oma võistlus videosid ja pilte ... masendus tuleb peale sest tahaks nii trenni teha(üritan ennast lohutada) et varsti on mul endal tibu käes kui ka Varsul.Nii Preia ... see vastu et mina ja Varsu kosume jõudsalt teeb Preia aga tugevat trenni(see teeb mul tuju heaks) et keegi teda vähemalt liigutab. Mingi trenn käisin ma vaatamas maneezis kuidas neil läheb... mida ma märkasin oli see et ta galopp oli kohati nagu juba PÄRIS liikus vabamalt...liikus ilusasti edasi(ei tippinud kohapeal) + mis veel märkasin et Hanna sõitis üsna pika ratsmega(vahepeal sõidab ta üsna lühikesega) Preia isegi vahetas ÜSNA hästi jalga... + teab juba natuke mis tähendab sääre..eest ära astumine(sõnastus on üsna jama) =O) tore oli vaadata (TNX HANNA) ARMASTAN OMA (VARSITAT/PREIAT) ÜLE KÕIGE SIIN MAAILMAS... ja loomulikult CHIMERAT keda ma ei unusta kunagi(alles hiljuti oli ta mu unenäos) loodan et tal soomes ikka hea elada on.

Kommentaare ei ole: