kolmapäev, 20. oktoober 2010

Eluke Seljametsa tallis


Nagu näha siis viimati kirjutasin siia 2010 aasta alguses.Hetkel aga oktoober ... seega nagu näha ma ei ole usin kirjutaja.Nii palju muutusi on juhtunud.Meie peres on kaks pesamuna (Remi ja Cat Von D) olen nende üle nii uhke.Kõige raskem otsus ja muutus oli see kui tuli hetk/võimalus Preia maha müüa.Süda tilkus verd kui selle teoks tegin ... ta läks algul Marekiga Soome kaasa ühele naisele proovimiseks...olin nii kidel et ta tuleb minu juurde tagasi,kuid Marek saatis vara hommikul sms Jaanusele et läheb diiliks siis ma ei suutnud ära uskuda ja tönnisin nagu viimane 3.a. laps.Lihtsalt emotsioonid-mälestused lõid peakohal plaksti korraga kokku.Õnneks sai ta omale hea omaniku.Olen Preia uue omanikuga suhelnud ...ta pidi väga rahul olema.Kutsus mind külla Preiat vaatama.Oleme Jaanusega aasta alguses juba rääkinud et peame oma kulutusi vähendama ja jätma ainult 1 hobuse ,kuid mis meie tegime ostsime ikka uue hobuse hollandist.Käisime siis ise hollandis järgi.Täitsa lahe ja huvitav vaheldus oli meile see trip Hollandi.Mustaga olen ma hetkel väga rahul ma ei julge väga kiita äkki sõnan ära.Ta on üsna toores kuid loodan et Mareki abiga vorbime hea hobuse.Marek rääkis algusest saati et selles hobuses on materjali kuid ta ei ole lihtne hobune.Kuid anname siis talle aega.Ta on eriti hea tegelane ...oleme meie platsil käinud juba 10 korda üks takistus on seisnud seal vähemalt 3 nädalat ja igakord kui platsile lähen siis ta vaatab seda takistust nagu oleks ta esimest korda platsil.Arvasime Marekiga et tegemist on hobusega kes omab haugi mälu.Aga arvestades et ta ei ole võistlustel käinud siis on andestatav.Unustasin enne kirjutada et Varsita/Catu ja Preiaga kolisime suve lõpus THK ära Seljametsale.Alguses ma natukene kartsin kas oli see hea mõte kuid nüüd saan öelda et ei kahetse grammi võrd kah.Väliplats on nii hea ...tal on ka ülilux ja maneez tuleb arvatavasti Pärnumaa suurim.

Kommentaare ei ole: