teisipäev, 26. oktoober 2010

Ilma treenerita sõita pole mõtet... vähemalt minul

Nii kui ma nüüd õigesti mäletan,oli see vist üleüleüleeile kui läksin siis mustaga platsile.Mõtlesin algul et kutsun Mareki omale trenni andma,kuid ilm oli nii jube ja enne Marek ütles et nii jube ilm et ei taha välja minnagi.Seega ma otsustasin üksi siiski minna.See oli väga vale otsus.Ma ei ole veel sotti saanud mida must endast kujutab.Ta on hetkel igapäevaselt trennis olnud pluss veel igapäev pool päeva väljas lebotanud.Peaks ju natukene vähem energiat olema.No nii raske oli temaga sõitta...ta oli nii ebaühtlane...vaatas igat loiku vaatas no KÕIKE.Ratset ka ei kannatanud...nii kui säärega miskit nõudma hakkasin nii pea taevasse.Olin ise juba nii närvis mõtlesin et nii ei saa ja lasin Jaanusel Marekile helistada et las tuleb platsile.Õnneks ta ikkagi viitsis tulla.Peale rasedust on mul ratsutamise suhtes no totaalselt null seis.Pole saanud oma õiget kaalugi tagasi...tasakaal on ka kadunud...no kätega on olnud mul algusest saati probleeme et kas olen liiga kange käega või siis sebin vahest üleliia.Tegelesime siis enamasti ühel väikesel ringil...üleminekutega.Ma väga täpselt ei viitsi hakata kirjutama mis jne.Kuid seda ma kirjutan no kui keegi sind juhendab no mul oli lõpuks tunne et ollallaaa hakkab nagu tulema hobune hakkas nagu toimima.Üleminekud olid tunduvalt ühtlasemad...pööras rohkem tähelepanu minule mitte nendele loikudele.Järgmine päev võtsin siis ta uuesti käsile meenutasin siis Mareki õpetusi kuid no järjekordselt oli täis turbojänku.Palusin siis Jaanusel korde tuua.Lasin tal siis jooksta korralikult ennast tühjaks.Hiljem läksin siis selga ... oli selline ebaühtlane...järjekordselt kui hakkasin natukene säärega nõudma viskab peataevasse.Nii kui ma säärega miskit ei nõua jookseb ta palju ühtlasemalt.See on kindel ilma treenerita on ikka väga jama sõita.Varsitale olen teinud siin viimased päevad kordet enamasti libisevaga.Libisevaga jookseb ikka palju paremini Traav galopp no väga hea...plaanikorras on ka selga minna siin ükspäev.Eile sõitis Marek Tsehhi võttis kaasa Camira. Tahtsin eile Varsad välja lasta ok lasime kuid oioioi mis meenus märad olid kaugemas koplis mis mul meelest läks.No wou mis mürgliks läks just märad jooksid perutasid.Õnneks saime varsad ruttu tagasi tuppa.Täna on siis meil väike sünnipäeva pidu Remi saab 5 kuuseks enne sünnipäeva tahaks tallis ka ära käija. Hea on lugeda oma blogi no lause ehitused on ikka korralikult sassis =O) aga pohh =O) kui keegi üldse loeb ehk ikka aru saavad =O)

Kommentaare ei ole: