neljapäev, 28. oktoober 2010

Päikseline sügis


Eile oli üli ilus ilm.Lihtsalt supper kuidas päike paistis.Kõik sügised võiksid olla sellised.Eile veetsin terve hommiku koos Remiga kodus.Lõpuks tuli siis mu ema kes pidi Remit hoidma.Põrutasin siis ruttu talli kuna mulle anti aega kella 5.Meil oli eile väike tähistamine kuna Remi sai eile 5 kuuseks.Nii jõutsin siis talli vaatasin et rahvas on platsil.Grete tegeles pildistamisega Platinsi omanik sõitis oma hobuga ja Daisi katsetas oma uut mängu poissi.Mõtlesin et vahet ei ole aega on küll vähe kuid patt oleks mitte pildistada,sest tõesti päike sillerdas ikka nii ilusasti platsile.Väga hea oli eile pildistada.Kui pildistatud sai siis läksin võtsin musta ette.Pakkusin Daisile kas ta ei taha proovida mu musta kuid tal ei olnud aega.Otsustasin siis mustale kordet ette teha.Jooksis siis paremat pidi väga ühtlaselt nii traav kui galopp oli väga hea.Vahepeal natukene tahtis kiirustada kuid väga ilusasti reageeris mu hääl käsklustele(hakkab juba eesti keelest aru saama)vasakut pidi traavis jooksis hästi kuid galopp vahepeal ei tulnud hästi välja ma ei saanud aru kas ta kaotas oma tasakaalu vms kuid mingi hetk lihtsalt vahetas jala ja jäi ristlema.Selle ristlemise peale läks ta nii närvi ...ta vist arvas et ma kargan talle kohe kallale kuid eip.Võtsin ta väiksema ringipeale et ta sammu jääks ja alustasime uuesti.Lõpuks jooksis väga hästi ei mingit ristlemist ega miskit.OK läksin siis selga tegime siis kogu platsi peal suure ringi .Üritasin ise väga rahulikult istuda.Ratset hoidsin ka ühtlaselt + samas ei unustanud säärega nõudmist.No kohati on nii supper ja mingihetk nagu tavaliselt ta otsustab vaadata oi mis paremal on või vasakul.Muidugi ma vahetasin eile tal suulised ära pani Varsita suulised mis on veel pehmemad kui tal need eelmised.Traav ja galopp olid palju paremad kui eelmised korrad.Olen aru saanud et temaga peab olema väga rahulik sest kui tema närvi läheb siis ta on koheselt p....ses.Eile otsustasin siis lõpuks ära mis ma talle nimeks panen.Nii vastik on välja mõelda nime(mulle üldse ei meeldi)tahtsin sellist nime mida kellegil ei ole.Igatahes ma arvan et seda nime ei ole mis ma välja mõtlesin. PIERREFEE VAN DARC ma küll ei tea kas talle just see ÕIGE nimi on kuid muud mulle pähe ei tulnud.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

mulle meeldib see nimi väga :)